המדריך שעושה סדר בכל המידות והשמות של המצעים לתינוקות וילדים 

גם את כבר מבולבלת? רוצה לרכוש מצעים אבל כבר לא בטוחה מה המוצר שאת צריכה, מיטת תינוק או מעבר, לול או עריסה, ומה לגבי גודל השמיכה? איזה גודל אני צריכה. מה זה מיטת יחיד ומה זה נוער, ואם יש לי מיטה וחצי מה אני עושה? מרוב שמות ומידות כבר ויתרתי, אני אקפוץ כבר לקניון בהזדמנות אחרת.

אז זהו, שאני כאן לעשות לך סדר. קל, פשוט וברור. ברוך הבא למדריך המידות של נדוטו:

נתחיל כמובן מההתחלה.

 עריסה, העריסה משמשמת אותנו בחודשיו הראשונים של התינוק (בד"כ עד גילאי 4-5 חודשים), לרוב נמצאת איתנו בחדר השינה. היום יש עריסה סטנדרטית ועריסה מתחברת (שדופן אחת שלה לא קיימת, היא צמוד למיטה שלנו ומאפשרת גישה קלה וקרבה לתינוק) המצעים מתאימים לשני סוגי העריסות. זכרי רק שהשלב הזה יחסית קצר, ואל תגזימי בכמות המצעים שתקני, אפילו שאת מקננת ובא לך כרגע לרכוש. 

מידות: סדין - 90*50 סמ' | שמיכה - 70*100 סמ' 

סט מצעים לעריסה (כולל סדין ושמיכה עם מילוי)

סדינים לעריסה 

 שמיכה עם מילוי 70*100סמ' 

שמיכה דקה 70*100 סמ' 

 

 מיטת תינוק, לפני ששמתן לב העובר הקטן שלכן הופך לתינוק-אדם של ממש, מגיב, מחייך וכבר גדול מדי לעריסה. זה הזמן להעביר אותו למיטת תינוק, היא מתאימה עד סביבות גיל שנתיים, ברגע שהפעוט מתחיל לנסות לטפס מעל סורגי המיטה, זה הסימן שהגיע הזמן לעבור לשלב הבא... (טיפ של אימא ל-3 😊 אל תמהרו לעבור לשלבים הבאים, תהנו מכל שלב והיתרונות שבו.) השלב הזה הוא יותר ארוך, ואם אח"כ תמשיכי למיטת מעבר אותם המצעים ימשיכו איתך. לכן שווה להצטייד טוב לשלב הזה, ובעיקר בהרבה סדינים שהוא מוצר שמחליפים פעמים רבות (פליטות, דליפות חיתולים וכו)

מידות: סדין - 70*140 סמ' | ציפה לשמיכה / שמיכה 100*150 סמ' | ציפית לכרית קטנה בגודל 35*45 סמ'

סדינים למיטת תינוק/מעבר

סט מצעים למיטת תינוק/מעבר

שמיכה עם מילוי למיטת תינוק/מעבר

שמיכה דקה למיטת תינוק/מעבר

 

 

מיטת מעבר, מיטת מעבר הוא שלב שחלק מוותרים עליו (ועוברים ישר למיטת יחיד). אני אוהבת את השלב הזה כי הוא שלב ביניים ומאפשר לפעוט הסתגלות הדרגתית. השינוי הזה הוא שינוי מהותי לפעוט. המזרן של מיטת התינוק עובר איתנו למיטת המעבר, שהיא נמוכה ופתוחה יותר (בד"כ עם מעקה כלשהו) הילד במיטה שהוא רגיל לגודל שלה, אבל השינוי הגובה וזה שהיא פתוחה מרגיל אותו ל"מיטה רגילה". בגלל שהיא באותו הגודל של מיטת התינוק המצעים ממשיכים איתך, בד"כ אלו מיטת לא יקרות מאוד. מיטת מעבר יכולה לשמש את הילד עד סביבות גיל חמש. משמע יהיו לך כארבע שנים עם אותם המצעים, עוד סיבה למה משתלם יותר לרכוש מצעים איכותיים היא כדי שהם יחזיקו מעמד את כמות הכביסות הגדולה.
**אם רכשת מיטת מעבר מתארכת של איקאה, השלב הראשון יתאים לך למצעים של מיטת התינוק שלנו. בשלב השני תצטרכי להחליף את הסדין בלבד, ובשלב השלישי תעברי כבר למידות של מצעי נוער.** ישנה כרית תואמת לציפית הקטנה.
טיפ- תמיד תרצי שיהיו ברשותך יותר סדינים וציפיות מאשר שמיכות/ציפות לשמיכה

מידות: סדין - 70*140 סמ' | ציפה לשמיכה / שמיכה 100*150 סמ' | ציפית לכרית קטנה בגודל 35*45 סמ' | סדין איקאה- סדין 70*160 סמ'

 סדיני איקאה

מיטת נוער, כשמה כן היא 😊 מיועדת לילדים ונוער, מיטת יחיד הוא שם נוסף לאותו המוצר. מתאימה עד גילאי 10-11 לערך, שאז הם מבקשים לעבור למיטה גדולה יותר (מיטה וחצי). יש שלל סוגים, מחירים, סגנונות. אבל המידה היא סטנדרט, גם בשלב הזה המצעים ילכו איתנו לטווח ארוך יחסית של שנים, וגם אם נעבור אח"כ למיטה וחצי השמיכות והציפיות (של הכריות) ימשיכו איתנו ורק הסדינים ישתנו.

מידות: סדין 90*200 סמ' | ציפה לשמיכה/שמיכה 150*200 סמ' | ציפית לכרית (כרית רגילה) 50*70 סמ'

סדיני יחיד

 סט מצעים 3 חלקים

סט מצעים ציפה וציפית

שמיכת יחיד חורף

שמיכת יחיד קיץ

מיטה וחצי, מיטה שמיועדת בד"כ לבני נוער שרוצים קצת יותר פינוק ממיטת יחיד, ומסמנת את הגדילה וההתבגרות שלהם. הציפה או השמיכה והציפית לכרית נשארים בעצם באותו הגודל של מיטת היחיד, ורק הסדים משתנה. וניתן להישאר עם הגודל הזה שנים רבות.

מידות: סדין 120*200 סמ' (משתלב עם סט מצעים של ציפה וציפית והמשיכות, ממיטת נוער)

סדינים למיטה וחצי

 

מיטה זוגית, זה אמנם פחות המוקד שלנו, אבל לאור הצורך שעלה מהלקוחות האהובות שלנו שרצו גם הן לישון על הבדים הממכרים שלנו, יש לנו גם 2 אופציות של סט זוגי ממכר.

מידות: מיטה זוגית סטנדרטית מגיעה במידה של 160*200 סמ', ישנם מידות גדולות יותר 180*200 | 200*200 או אופציה קטנה כשאין מקום בד"כ 140*200.

הסדין שלנו מתאים למיטות 160, ומכיל גובה נדיב של 15 סמ'. אם תרצו ישנה גם אופציה לרכוש רק את הציפה והציפיות לכרית ללא הסדין.

 סט מצעים זוגי (עם סדין או בלי)


מקווה שעזרתי לכן לעשות סדר, כמובן אנחנו תמיד פה לשאלות או כל עזרה שאתן צריכות (בנושא מצעים)

מיכל