שאלות ותשובות נפוצות
שאלות ותשובות נפוצות:
תהליך השילוח:
עלות המשלוח היא 27 ₪, עם שליח עד הבית, זמן האספקה עד 7 ימי עסקים (חוץ מספונת שזמן האספקה עד 25 ימי עסקים).
לאחר רכישת המוצר/ים אצלנו באתר תקבלו מייל המאשר את הרכישה אצלנו. בשלב השני תקבלי מייל לאחר שהמוצר נארז והועבר לחברת המשלוחים או שהמוצר מוכן עבורך לאיסוף עצמי. בשלב השלישי, תקבלו הודעת סמס מחברת המשלוחים ביום שהמשלוח אמור להגיע אליך, ואז גם שיחת טלפון לתיאום ההגעה.
החלפות:
ניתן להחליף כל מוצר שנקנה אצלנו ישירות באתר, ולא נעשה בו שימוש או פגם. החלפות יכולות להתבצע או בסטודיו שלנו, או באמצעות שליח בעלות של 40 ₪ (שליח שמחזיר אלינו את החבילה ומביא לך את ההחלפה).
החלפת מתנות: קיבלתם גלויה עם מספר רשום עליה, אנא ספקו לנו את המספר על מנת לקבל את שווי ההחלפה. אם לא, ספקו לנו את כל הפרטים שיש לכם: שם, כתובת, מי קנה לכם מתנה, אם זה מקום העבודה וכו'.
זיכויים/החזרים:
ניתן להחזיר/להזדכות עד 21 ימי עסקים מרגע קניית המוצרים. ניתן להחזיר מוצר שלא נעשה בו שימוש או פגם (דמי המשלוח הראשוניים לא יוחזרו). דרכי ההחזרה או להביא את המוצר לסטודיו שלנו (עם שליח או עצמאית) או באמצעות שליח שלנו בעלות של ₪27 .
על זיכוי כספי ינוכו 5% דמי ביטול עבור עמלות האשראי שנגבות מאיתנו
איסוף עצמי מהסטודיו:
שעות הפעילות: ימים א'-ה' בין השעות 10-15 ובתיאום מראש בטלפון: 073-3744141
ניתן לבחור באופציה של איסוף מהסטודיו, הסטודיו נמצא ברחוב הרצל 8, רמת גן (קומה מינוס אחת. להיכנס ללובי הבניין ולרדת למטה).
יש חנייה באזור בכחול לבן, ובמקרה הצורך ניתן להתקשר ולבקש שנוציא אליך את החבילה.
שימוש בשוברי מתנה:
ניתן לממש באתר את שוברי המתנה שלנו (מהאתר של NDOTO) אשר מקבלים עם קופון אישי וסודי.
שובר ביימי: ניתן לממש שוברי ביימי אצלנו רק ברכישה טלפונית במספר: 073-3744141, לא כולל הנחות/קופונים/מבצעים
שירות לקוחות:
שירות הלקוחות שלנו פעיל בין השעות: ימים א'-ה' 9:00-17:00 , יום ו' 9:00- 13:00
באם לא ענינו לכם, אל דאגה נחזור אליכם בשעות הקרובות.
שירות לקוחות בווטס אפ פעיל באותן שעות, לחצי על הכפתור ישירות מהאתר.
הוספת ברכה/שינויים/שאלות:
בכל שעה ובכל מצב מומלץ לפנות אלינו במייל ולקבל שירות מהיר, wecare@ndoto.co.il
דרכי תשלום באתר:
כרטיס אשראי (לא כולל אמריקן אקספרס ודיינרס), פייפאל, ביט, שובר מתנה של ndoto.
מוצרים שאזלו מהמלאי/יחזרו בקרוב:
לא ניתן לרכוש מוצרים שאזלו מהמלאי או כתוב שיגיעו בקרוב, רק מוצרים שנמצאים במלאי זמין וקיים (בתקופות כאלו בהם העולם אינו יציב וברור אנו לא רוצים להתחייב להזמנות או מלאים שלא נמצאים אצלנו)
הוראות כביסה/בדים:
הבדים שלנו עשויים 100% כותנה, סרוקה. טריקו-ג'רזי. יש לכבסם ב30 מעלות, ומומלץ לא להשתמש במייבש.
מוצרים עם מילוי, אסור במייבש. ושאר המוצרים, יש לקחת בחשבון שמייבש מקצר את חיי
הכותנה ומכווץ.
פניות לרכישה סיטונאית ו/או מארזי לידה לחברות: ניתן לשלוח מייל או להתקשר לשירות הלקוחות שלנו.
הכותנה ומכווץ.
פניות לרכישה סיטונאית ו/או מארזי לידה לחברות: ניתן לשלוח מייל או להתקשר לשירות הלקוחות שלנו.